پاکستان اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر ادائیگی کے دھوکہ سے کیسے روکا جائے؟

PeopleQlik #1 اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر کے اندرون ملک عالمی مالیاتی فریم ورک  کے  جو پولیس کے لیے زیادہ پرجوش ہے، جیسا کہ اعلیٰ نمائندہ کاروبار یا بکھرے ہوئے لیبر فورس کے ساتھ بہت زیادہ ایسوسی ایشنز میں، چوری کا ایک واضح مقصد ہے۔ کسی بھی صورت میں، پرائیویٹ کمپنیاں بھی اسی طرح خطرے میں ہیں، خاص طور پر اس موقع پر کہ ان کے مالیاتی فریم ورک کی نگرانی یا انتظام ایک فرد کرتا ہے۔ باقاعدگی سے، جب کسی بھی تنظیم کے مالیاتی کام کی اندرونِ خانہ نگرانی کی جاتی ہے، اور بھتہ خوری کی شناخت، ٹریک کرنے اور رپورٹ کرنے کے لیے کوئی داخلہ کنٹرول تخمینہ قائم نہیں کیا جاتا ہے، تو ایک بے ایمان نمائندہ کھلے دروازے سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کا پابند ہوتا ہے۔ مالیاتی بھتہ خوری کے متعدد طریقے ہیں اور چھپے ہوئے ہیں۔

سیلز کے ساتھ واٹس ایپ چیٹ شروع کرنے کے لیے کلک کریں۔

#:+ 923333331225 پر کال کریں۔

ای میل:  sales@bilytica.com

PeopleQlik #1اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر

پاکستان اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر ادائیگی کے دھوکہ سے کیسے روکا جائے؟

پاکستان اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر ادائیگی کے دھوکہ سے کیسے روکا جائے؟

فنانس “پریت”

اس مقام پر جب ایک غیر موجود نمائندہ (بصورت دیگر فینٹم ورکر کہلاتا ہے) چیک حاصل کر رہا ہو، آپ کے پاس مالیاتی ظاہری شکل ہے۔ کچھ معاملات میں جو کارکنان ایسوسی ایشن چھوڑ دیتے ہیں وہ کبھی بھی فنانس سے خارج نہیں ہوتے اور وہ فینٹم بن جاتے ہیں – اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر آف بورڈنگ کے عمل میں مکمل کے بغیر عالمی اداروں میں ایک نگرانی تقریباً یقینی ہے۔ کسی بھی صورت میں، زیادہ مستقل بنیادوں پر، اس قسم کی بھتہ خوری اس وقت ہوتی ہے جب کوئی ماننے والا نمائندہ مالیات کو واضح طور پر کنٹرول کرتا ہے، تاکہ وہ جعلی کارکن کا چیک چھپا کر رکھ سکے۔ یہ فرد عام طور پر ایک فنانس سپروائزر ہوتا ہے جس کے فنانس فریم ورک میں داخلہ ہوتا ہے، جسے رجسٹر میں کارکنوں کو شامل کرنے اور مٹانے کی منظوری دی جاتی ہے۔

قطعی طور پر فنانس کے نمائندوں میں کس طرح تبدیلیاں کی جاتی ہیں جو مالیاتی فریم ورک کی ترتیب پر منحصر ہوتی ہے، پھر بھی وہ اکثر اندرونی کنٹرول کی خامیوں کو بروئے کار لاتے ہوئے پوری کی جاتی ہیں۔ اعلی کارکنوں کے کاروبار کے ساتھ بہت زیادہ ایسوسی ایشنز زیادہ سنگین جوئے میں بڑے پیمانے پر ہیں کیونکہ فریم ورک پر ایک خیالی نمائندے کے کم امکان کو سمجھا جا رہا ہے۔

تحریف شدہ معاوضہ

ملاوٹ شدہ اجرت کے ذریعے مالیاتی بھتہ خوری اس وقت ہو سکتی ہے جب کوئی نمائندہ اپنی تنخواہ کی شرح کو کنٹرول کرتا ہے، ان کے حقیقی چیک کے ساتھ گڑبڑ کرتا ہے یا زیادہ کمیشن کی تنخواہ کے لیے اپنی مارکیٹنگ کے تخمینوں کو بڑھاتا ہے۔ اجرت کی شرحوں کو تب تبدیل کیا جا سکتا ہے جب ایک مزدور یہ معلوم کر لے کہ کس طرح حکم دیا گیا ڈیریویشن ادا نہ کرنے کی کوشش کی جائے۔ یا دوسری طرف صورتحال کے ماڈل کی طرح، کارکنان اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر کو اپنی اجرت کو اپ گریڈ کرنے کے لیے نامناسب فائدہ چھٹی کی ادائیگی یا غیر منظور شدہ انعامات کی ضمانت دے سکتے ہیں ۔

آپ کے مالیاتی فریم ورک سے رجوع کرنے والے نمائندوں کے پاس بھی حقیقت میں رقم کو تبدیل کرنے یا خود کو غیر منظور شدہ چیک جاری کرنے کا اختیار ہو سکتا ہے، کیونکہ اصل چیک کمپیوٹرائزڈ قسطوں کی تکنیکوں کے مقابلے میں لینے کے لیے زیادہ آسان اور فیشن ہیں۔

آخر کار، دھوکہ باز کمیشن کی کمزور حکمت عملی کے ساتھ کمیشن کے سودوں کی ضمانت دے کر اس کا استحصال کر سکتے ہیں جو انہوں نے حاصل نہیں کیے تھے۔ اس مقام پر جب بعض نمائندوں کے کمیشن کے منافع میں اضافہ ہو رہا ہے یہاں تک کہ آپ کی تنظیم میں سودے کم ہو رہے ہیں، یہ ممکنہ مالیاتی بھتہ خوری کے لیے ایک بڑا انتباہ ہے۔

ٹائم شیٹ کی غلط بیانی

امریکن پے رول ایسوسی ایشن کے مطابق، امریکہ میں عملی طور پر 75% تنظیمیں “ٹائم چوری” سے متاثر ہیں۔ ٹائم شیٹ کی غلط بیانی اس وقت ہوتی ہے جب کوئی کارکن یہ دعویٰ کرکے اپنا معاوضہ بناتا ہے کہ اس نے واقعی اس سے زیادہ گھنٹے کام کیا ہے۔ اس قسم کا جرم اس وقت معمولی معلوم ہو سکتا ہے، تاہم اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر کو اس موقع پر بڑے اخراجات کا اشارہ مل سکتا ہے کہ یہ وقت کے طویل عرصے کے ساتھ ایک عام واقعہ میں بدل جائے۔

مزدور مختلف طریقوں سے وقت نکال سکتے ہیں جن میں شامل ہیں: غلط اوقات کو ریکارڈ کرنا، کسی ساتھی سے گزارش کرنا کہ وہ گھڑی پر کام کرے، انفرادی مشقوں کی ہدایت کرنا، یا باقاعدہ بحالی سے لطف اندوز ہونا۔ ان مشقوں کا ایک بڑا حصہ ماہر اور انفرادی وقت کے درمیان غیر متزلزل ڈکیتی کی بجائے غیر واضح لکیروں کا نتیجہ ہے – اس قسم کی غلط بیانی کو پہچاننے کے لیے مزید غیر متعینہ بناتا ہے۔

سوائے اس کے کہ اگر چیفس کے لیے وقت کی چوری کا سراغ لگانے اور اس کی اطلاع دینے کے لیے کوئی کنونشن ترتیب دیا گیا ہو، تو یہ شاید غیر رپورٹ ہو جائے گا۔ مزید یہ کہ، چونکہ 43% فی گھنٹہ مزدور غلط بیانی کرتے ہیں کہ وہ ایک بار کے ارد گرد کتنا وقت کام کرتے ہیں، ان جرائم کی پیروی کرنا مینیجرز کے لیے سب سے اوپر ہونا چاہیے۔

پاکستان اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر ادائیگی کے دھوکہ سے کیسے روکا جائے؟

پاکستان اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر ادائیگی کے دھوکہ سے کیسے روکا جائے؟

فنانس بھتہ خوری کو روکنے کے لیے مرحلہ وار ہدایات: چارتکنیکیں۔

 شاک فنانس کا جائزہ

شاک جائزے بھتہ خوری کی بدقسمتی اور مدت میں سب سے بڑی کمی کا اضافہ کرتے ہیں اور امریکہ میں غلط بیانی کے صرف 32% کیسز انہیں بھتہ خوری کنٹرول کے دشمن کے طور پر استعمال کرتے ہیں۔ صدمے کی طاقت کا استعمال کرتے ہوئے، آپ کو مالیاتی عدم مطابقت یا فرضی کارروائی کرنے کے پابند ہوں گے اس سے پہلے کہ انہیں اٹھانے کا موقع ملے۔ کسی بھی صورت میں، آپ کے فنانس کو سنبھالنے کے فریم ورک کو سہ ماہی طور پر اس فرد کے علاوہ کسی اور کے ساتھ ملنا چاہیے جو آپ کا خزانہ چلاتا ہے۔

 تشکیل شدہ ترتیب اور طریقے

غلط بیانی پر قابو پانے کے لیے “عام اصولوں کا مجموعہ” عام طور پر استعمال کیا جانے والا دشمن ہے، پھر بھی جو مینیجرز بھتہ خوری کی حکمت عملی کے دشمن کو انجام دیتے ہوئے مقررہ طریقہ کار سے گزر جاتے ہیں وہ کراچی میں حاضری کا سافٹ ویئر سیکیورٹی کی ضمانت دے سکتے ہیں۔ زیادہ تر مالیاتی منصوبوں کو پہلے نمائندہ “ٹپس” کے ذریعے پہچانا جاتا ہے، لہذا ترجیحی طور پر آپ کی حکمت عملی غلط بیانی کی ہاٹ لائن کے ذریعے معاوضہ اور حوصلہ افزائی کرے گی۔ یہ ہاٹ لائن کارکنوں کے مشتبہ طرز عمل کو پہچاننے میں مدد کر سکتی ہے، جیسا کہ ضرورت سے زیادہ کنٹرول کرنے والے ڈائریکٹر کی طرح جو مالیاتی ذمہ داریوں کا اشتراک نہیں کرتا یا چھٹی پر نہیں جاتا۔

غلط بیانی کی حکمت عملی کا دشمن آف بورڈنگ کے طریقوں کو روشن کرنے اور فنانس ایپریشنز کے جوئے کو کم کرنے کے لیے بھی مفید ہے۔ مزید کیا ہے، اخراجات اور ادائیگیوں کے بارے میں، ایک مخصوص تنظیمی حکمت عملی کارکنوں کو ان کے جمع کرائے گئے مقدمات کے لیے ذمہ دار رکھنے میں مدد کرتی ہے۔

 چیف سروے

درحقیقت، ادائیگی کی حکمت عملی ترتیب دینے کے باوجود، چیف سروے اور جائزوں سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ لاگت کے مطالبات کی حقیقت کو جانچیں گے۔ ایک سپروائزر کو باقاعدگی سے مالیات کا سروے کروانے سے، نمائندے اخلاقی حدود کی خلاف ورزی کرنے کی طرف کم مائل ہوتے ہیں اور سربراہان درحقیقت وسیع مثالوں کو پہچاننا چاہیں گے – ممکنہ طور پر جب ادائیگیاں توقع سے زیادہ بہتر ہوں گی۔ آپ کو اسی طرح ڈائریکٹر آڈٹ کی ضرورت ہوتی ہے اور اضافی وقت کی درخواستوں کے لیے نشان لگانا چاہیے اور جب ٹائم شیٹ میں تبدیلیاں کی جاتی ہیں تاکہ وقت کی چوری سے بچ سکیں۔

کنٹرول کی تقسیم

مالیاتی عملے کا حصہ جو کہ ہینڈلنگ کے لیے جوابدہ ہے اسی طرح تبدیلیاں داخل کرنے یا کارکن کے ریکارڈ میں ردوبدل کرنے کے ساتھ ساتھ دوسرے طریقے سے بھی جوابدہ نہیں ہونا چاہیے۔ سچ کہا جائے، کارکنوں کی ذمہ داریوں کو الگ کرنا مضبوط باطنی کنٹرول فریم ورک کی بنیاد ہے۔ ترجیحی طور پر، آپ کا فنانس فریم ورک کراچی میں ایچ آر ایم ایس کی تین الگ الگ صلاحیتوں سے نگرانی کرتا ہے: کوئی فنانس کی منظوری کا خیال رکھتا ہے، دوسرا پھیلاؤ سے متعلق اور تیسرا فرد سمجھوتہ سے نمٹتا ہے۔ دوبارہ مختص کردہ انتظام کے ساتھ دنیا بھر میں مالیاتی غلط بیانی سے بچنے کو بااختیار بنائیں

ایک کاروباری شخص کے طور پر، مالیاتی ذمہ داریوں پر نظر ثانی کرنے سے ورکر ڈکیتی کے لیے آپ کے جوئے کا ایک بڑا حصہ آسان ہو سکتا ہے – جیسا کہ شروع سے ختم ہونے والے عمل کی نگرانی بیرونی فریق کے ذریعے کی جاتی ہے۔ واضح منظوری اور تفصیلات کے ساتھ، ایک فنانس فراہم کنندہ کسی بھی عدم مطابقت کو تیزی سے ایڈجسٹ کر سکتا ہے جو دفاتر کے درمیان ابھر سکتی ہے – چاہے ایچ آر، اکاؤنٹنگ یا پے رول۔ دنیا بھر کی تنظیمیں جو اپنے باطنی کنٹرول پر کام کرنے کی کوشش کر رہی ہیں اور متعدد علاقوں میں اپنے چکر کو معمول پر لانے کی کوشش کر رہی ہیں خاص طور پر دوبارہ سوچی گئی مالیاتی انتظامیہ سے فائدہ اٹھا سکتی ہیں۔

سیلز کے ساتھ واٹس ایپ چیٹ شروع کرنے کے لیے کلک کریں۔

#:+ 923333331225 پر کال کریں۔

ای میل:  sales@bilytica.com

اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر
اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر
اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر
اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر

پاکستان اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر ادائیگی کے دھوکہ سے کیسے روکا جائے؟آزاد کشمیر میں پاکستان میں قیمتیں، باغ، بھمبر، کھوئیرٹہ، کوٹلی، منگلا، میرپور، مظفرآباد، پلاندری، راولاکوٹ، پنچ، بلوچستان، امیر چاہ، بزدار، بیلہ، بیل پت، باغ، برج، چاغی، چاہ سندان، چکو، چمن , Chhatr, Updated on 2022-06-11T20:48:30+05:00 دالبندین، ڈیرہ بگٹی بارکوڈ شاپ سب سے کم پیشکش اسلام آباد پاکستان میں پے رول سافٹ ویئر کو کیسے روکا جائے؟ دھنا سر، دیوانہ، دکی، دوشی، دزاب، گجر، گندوا، گڑھی خیرو، گڑک، غزلونہ، گردان، گلستان، گوادر، گواش، حب چوکی، حمید آباد، ہرنائی، ہنگلاج، ہوشاب، اسپکان، جھل، میں قیمتوں کی شناخت جھل جھاؤ، جھٹ پٹ، جیوانی، کالندی، قلات، کمارروڈ، کنک، کنڈی، کانپور، کپیپ، کپڑ ہم کروڑی، کٹوری، خاران، خضدار، ککی میں چہرے کی شناخت فراہم کر سکتے ہیں،

ہم اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر پاکستان ادائیگی اسکینڈل کو کیسے روک سکتے ہیں اس سے بھی نمٹتے ہیں؟ قلعہ صفد، قلعہ سیف اللہ، کوئٹہ، رکھنی، روبات تھانہ، رودخان، سیندک، سنجاوی، سرونا، شباز قلات، شاہ پور، شرم جوگیزئی، شنگر، شوراپ، سبی، سونمیانی، سپیزند، سپنتنگی، سوئی، سنتسر، سوراب، تھلو میں قیمتیں ٹمپ، تربت، عمراؤ، پیرمحل، اتھل، وٹاکری، وڈھ، واشاپ، واسجوک، یکمچ، ژوب، وفاق کے زیر انتظام شمالی علاقہ جات/فانا ہمیں پہلے ہی ان جگہوں پر چہرے کی شناخت بھیج دی گئی ہے – استور، 2022-06-11T2022 کو اپ ڈیٹ کیا گیا 48:30+05:00 بارہمولہ، ہنزہ، گلگت، نگر، سکردو، شنگریلا، شندور، وفاق کے زیر انتظام قبائلی علاقے/فاٹا، باجوڑ، ہنگو، مالاکنڈ، میرام شاہ، مہمند، خیبر، کرم، شمالی وزیرستان، جنوبی وزیرستان، وانا ، NWFP، ایبٹ آباد، ایوبیہ، ادیزئی، بندہ داؤد شاہ، بنوں، بٹگرام، بیروٹے، بونیر، چکدرہ، چارسدہ، چترال،

Ghakhar MandiFace Recognition اسلام آباد میں پے رول سافٹ ویئر کو کیسے روکا جائے پاکستان پیمنٹ اسکینڈل؟ گوجرانوالہ، گجرات، گوجر خان، حافظ آباد، ہارون آباد، حاصل پور، حویلی لکھا، جام پور، جھنگ، جہلم، کالاباغ، کرور لال عیسان، قصور، کمالیہ، کاموکی، خانیوال، خانپور، کھاریاں، خوشاب، کوٹ ادو میں قیمتوں کی مانگ بہت زیادہ ہے۔ جہانیاں، جلہ آرائیں، جوہرآباد، لاڑ، لاہور، لالہ موسیٰ، لیہ، لودھراں، ماموری، منڈی بہاؤالدین، مخدوم عالی، منڈی واربرٹن، میلسی، میاں چنوں، مینوالہ، میانوالی، ملتان، مری، مریدکے، مظفر گڑھ، نارووال رینالہ خورد، راجن پور، پاک پتن، پنجگور اور اسے 2022-06-11T20:48:30+05:00 کو اپ ڈیٹ کیا گیا اور موجودہ اسلام آباد پاکستان میں پے رول سافٹ ویئر کو کیسے روکا جائے؟ پتوکی، پیرمحل، قلعہ دیدار سنگھ، ربوہ، رائے ونڈ، راجن پور، رحیم یار خان، راولپنڈی، روہڑی، میں قیمت 100 روپے ہے۔

سندھ، علی بندر، بدین، چھاچھرو، دادو، ڈگری، ڈپلو، ڈوکری، گدرہ، گھنیاں، غوث پور، گھوٹکی، ہالا، حیدرآباد، اسلام کوٹ، جیکب آباد، جیمز آباد، جامشورو، جھانگھڑ، جاتی (مغلبھین)، جھڈو، جنگشاہی، کنڈیارو، لاہور، کشمور، کیٹی بندر، خیرپور، اپ ڈیٹ 2022-06-11T20:48:30+05:00 کھوڑہ، کلوپرو , کھوکھروپور, کورنگی, کوٹری, کوٹ سرائے, لاڑکانہ, لنڈ, مٹھی, مٹیاری, میہڑ, میرپور بٹورو, میرپور خاص, میرپور ساکرو, اپ ڈیٹ 2022-06-11T20:48:30+05:00 مٹھی, مٹھانی بار کوڈ شاپ کی ترسیل 2022-06-11T20:48:30+05:00 مورو، نگر پارکر، نوشہرہ، نوڈیرو، نوشہرو فیروز، نواب شاہ، ناظم آباد، نوکوٹ، پینڈو، پوکران، قمبر، قاضی احمد، رانی پور، رتودر میں اعلیٰ معیار کے چہرے کی شناخت روہڑی، سیدو شریف، سکرنڈ، سانگھڑ، شداد کھوٹ،شاہبندر، شہداد پور، شاہ پور چاکر، شکارپور، سجاول، سکھر، ٹنڈو آدم، ٹنڈو الہ یار، ٹنڈو باگو، تر احمد رند، ٹھٹھہ، توجل، عمرکوٹ، ویروارو، واڑہ اور اسے 11-06-2022T20:48:30+ کو اپ ڈیٹ کیا گیا۔ 05:00

10-06-2022

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Previous Post
How to prevent payroll software in Islamabad Pakistan payment scam?
Next Post
How Attendance software in Pakistan is solution of workplace issues?
Menu